Mógłbym zrozumieć podwyżkę, gdyby w parze z nią szła jakość przewozów. Niestety na CMK Przewozy Regionalne uruchamiają pociągi prowadzone przez lokomotywy towarowe ET22, których prędkość konstrukcyjna wynosi 125 km/h. Pociągi te, nie wykorzystują w pełni możliwości trasy. Jak wytłumaczyć pasażerom, że dopłacają do możliwości szybkiej jazdy, ale z tej możliwości nie korzystają? Piętą achillesową Przewozów Regionalnych na CMK jest nie tylko prędkość. Także warunki podróży pozostawiają wiele do życzenia. Nie wspomnę nawet o marzeniu o klimatyzacji, bo w wagonach pociągów Interregio w przedziałach nie ma nawet zasłonek chroniących od słońca. W pełnym słońcu widać też pięknie zużycie i wytarcie poszycia kanap w przredziałach. Ilość kurzu, który się z nich unosi podczas siadania, doskwiera ie tylko alergikom...
Swoistą ciekawostkę stanowią też systemy zabezpieczeń drzwi w końcowych wagonach. Druty, sznurki, co popadnie. Pomysłowość nie zna granic. Co po zabezpieczeniu drzwi z tyłu, kiedy boczne drzwi często opatrzone są naklejką "brak blokady" i nie ma żadnego problemu w tym by otworzyć je w zasie jazdy...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz