Rail Nation

czwartek, 15 stycznia 2015

Żegnaj Matejko!

Pociągiem Interregio nie raz tłukłem się na trasie Warszawa - Kraków wiodącej przez Centralną Magistralę Kolejową. Za każdym razem zastanawiałem się jaki jest sens pchać na linię o dopuszczalnej prędkości 160 km/h pociąg prowadzony lokomotywą ET22 o maksymalnej prędkości 125 km/h.


Ale gdyby nie Jan Matejko, tego bloga może by nie było. To właśnie frustracja związana z podróżami w często brudnych, śmierdzących i zatłoczonych przedziałach z irytującymi współpasażerami spowodowała wybuch mojej blogowej twórczości. Jedne z lepszych zdjęć na tym blogu powstały właśnie w tym pociągu:









Z jednej strony chciałbym poprzeć facebookowy protest przeciwko likwidacji tego połączenia:
https://www.facebook.com/events/535538729916266
Z drugiej strony cieszę się, że zlikwidowano coś czego utrzymywanie było bez sensu.
Żegnaj Matejko!

3 komentarze:

  1. Ojej, nasz staruszek przechodzi na emeryturę :)
    Z jednej strony miło, że ustępuje miejsca nowocześniejszym składom, ale w takich zawsze śmieszniej się jedzie, w szczególności widząc takie sytuacje jak na zdjęciach powyżej haha :D

    http://maszynyokiemdziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, niezłe pamiątki. Nie przyszło mi do głowy focić końcówki w teelkach, może zacznę, bo parę gruchotów na mojej trasie jeździ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kawałek historii z którym każdym miał dzieli nie jedną przygode

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...